RX‑8 בשמיים: מנוע ואנקל חוזר לחיים, הפעם בסין
בשנת 1957 הציגה חברת NSU הגרמנית את אב הטיפוס של מנוע הבעירה הפנימית המושלם, הוא "המנוע הרוטורי" – פרי מוחו הקודח של המהנדס פליקס ואנקל. "מנוע
בשנת 1957 הציגה חברת NSU הגרמנית את אב הטיפוס של מנוע הבעירה הפנימית המושלם, הוא "המנוע הרוטורי" – פרי מוחו הקודח של המהנדס פליקס ואנקל. "מנוע
כאשר כותרות זועקות "קריסת שוק הרכב החשמלי בעולם" או "התקררות בביקוש לרכב חשמלי", אתם בטח חושבים שהמהפכה החשמלית נגמרה. שטסלה קורסת, שאף אחד כבר לא
משרד האוצר פרסם היום באופן רשמי את ההצעה שלו למתווה מיסוי על רכב חשמלי ו"מחושמל" לשנת 2026, ולכאורה אתם יכולים להשפיע עליו. השינוי הבולט ביותר
כשלוש שנים לאחר שמשרד הביטחון בחר במכוניות מתוצרת סין ככלי רכב צמודים לקצינים בצבא הוחלט במערכת הביטחון לאסוף ולהחזיר אותן אל חברת הליסינג שמהן הן
זה לא השבוע הכי טוב של BYD בישראל: בהפרש של יממה הוגשו כנגדה וכנגד היבואנית שלה לישראל שתי בקשות אישור לתביעות ייצוגיות עם טענות לכשלים
צילום: רונן טופלברג CFMOTO הסינית, שמוכרת בארץ מאז שנת 2019, משיקה בימים אלה אופנוע נייקד בנפח בינוני חדש אשר פותח ותוכנן על ידה באופן עצמאי,
| יבואן | יצרן | דגם | דגם משנה/רמת אבזור | אורך כללי (ס"מ) | בסיס גלגלים (ס"מ) | רוחב (ס"מ) | גובה (ס"מ) | נפח תא מטען (ליטרים) | סוג מנוע | הספק/סל"ד (כ"ס) | מומנט סל"ד (קג"מ) | הנעה | משקל (ק"ג) | מהירות (קמ"ש) | תאוצה 0-100 קמ"ש (שניות) | סוג סוללה | קירור סוללה | תכולת סוללה (ק"וט/שעה) | צריכת חשמל (ק"מ/שעה) | טווח נסיעה (WLTP) | טווח נסיעה (NEDC) | טעינה 7 קילו וואט | טעינה 50 קילו וואט | טעינה 150 קילו וואט | בלימה אוטומטית | התראות סטייה מנתיב | היגוי אקטיבי |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| אוריון מוטורס | GAC | GE3 | |||||||||||||||||||||||||
| דוד לובינסקי | MG | ZS-EV | NET S | 431.4 | 257.9 | 180.9 | 164.4 | 446 | סינכרוני קבוע | 143/3/500 | 36.4/0.1 | קדמית | 1607 | 140 | 8.2 | ליתיום יוון | אקטיבי נוזל | 45.6 | 186 | לא זמין |
| First header | Second header | Third header |
|---|---|---|
| First column | Second column | Third column |
| First column | Second column | Third column |
| First header | Second header | Third header |
|---|---|---|
| First column | Second column | Third column |
| First column | Second column | Third column |
| First header | Second header | Third header |
|---|---|---|
| First column | Second column | Third column |
| First column | Second column | Third column |
| First header | Second header | Third header |
|---|---|---|
| First column | Second column | Third column |
| First column | Second column | Third column |