ניו וג'ילי משדכות את רשתות הטעינה לרכב חשמלי
לאחר שטסלה האמריקנית נאלצה לפתוח את רשת הטעינה המהירה שלה בארצות הברית לכל בעלי הרכב החשמלי כדי שלא לאבד סובסידיות ממשלתיות מוכיחות לנו ג'ילי וניו
לאחר שטסלה האמריקנית נאלצה לפתוח את רשת הטעינה המהירה שלה בארצות הברית לכל בעלי הרכב החשמלי כדי שלא לאבד סובסידיות ממשלתיות מוכיחות לנו ג'ילי וניו
מלחמת המחירים בסין עולה שלב נוסף: BYD, יצרנית הרכב שמובילה את מכירת כלי הרכב החשמליים והמחושמלים בסין ובעולם, הפחיתה לאחרונה את המחירים של יותר מ-170
עד למשבר הכלכלי של 2008-2009 נחשבה ג'נרל מוטורס – יצרנית הרכב הגדולה ביותר בארה"ב ואחת המובילות בעולם עוד מימיה הראשונים של תעשיית הרכב – ל"גדולה
ממשלת צרפת מוסיפה להוביל את אירופה עם תוכניות ממשלתיות שנועדו לסייע לציבור ובה בעת לפתור בעיות סביבתיות וחברתיות, אבל נראה שאפילו קובעי המדיניות הצרפתים לא
קבוצת סטלנטיס, אשר רכשה אך לפני כחצי שנה כחמישית מיצרנית הרכב הסינית 'ליפמוטור' תמורת 1.5 מיליארד אירו, תייצר את המכונית הקטנה T03 במפעל של פיאט
"לאחרונה נוצר נרטיב לפיו הביקוש בארה"ב לרכבים חשמליים נעצר. בפועל, מכירות הרכב החשמלי צמחו בשנת 2023 ב-50% אבל הבעיה היא שהתעשייה צפתה צמיחה של 70%.
יבואן | יצרן | דגם | דגם משנה/רמת אבזור | אורך כללי (ס"מ) | בסיס גלגלים (ס"מ) | רוחב (ס"מ) | גובה (ס"מ) | נפח תא מטען (ליטרים) | סוג מנוע | הספק/סל"ד (כ"ס) | מומנט סל"ד (קג"מ) | הנעה | משקל (ק"ג) | מהירות (קמ"ש) | תאוצה 0-100 קמ"ש (שניות) | סוג סוללה | קירור סוללה | תכולת סוללה (ק"וט/שעה) | צריכת חשמל (ק"מ/שעה) | טווח נסיעה (WLTP) | טווח נסיעה (NEDC) | טעינה 7 קילו וואט | טעינה 50 קילו וואט | טעינה 150 קילו וואט | בלימה אוטומטית | התראות סטייה מנתיב | היגוי אקטיבי |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אוריון מוטורס | GAC | GE3 | |||||||||||||||||||||||||
דוד לובינסקי | MG | ZS-EV | NET S | 431.4 | 257.9 | 180.9 | 164.4 | 446 | סינכרוני קבוע | 143/3/500 | 36.4/0.1 | קדמית | 1607 | 140 | 8.2 | ליתיום יוון | אקטיבי נוזל | 45.6 | 186 | לא זמין |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |