אירוע התחבורה החכמה של ישראל מתקיים בתל-אביב

אירוע התחבורה החכמה של ישראל מתקיים בתל-אביב מחר ומחרתים

אחרי שנה וחצי של קורונה חוזר הכנס השנתי של מינהלת תחליפי דלקים בפעם השמינית, וכעת בתצורה היברידית.
AUDI Q4 SB E-TRON

 

The Prime Minister's Smart Mobility Summit 2021, שבתרגום לעברית קלה אפשר לקרוא לו בפשטות "כנס התחבורה החכמה של ישראל", יוצא מחר (ב') לדרך במלון דויד אינטרקונטינטל בתל-אביב-יפו, וכרגיל הוא יציג חיבור בין תצוגה של כ-65 מבין החברות והסטרטאפים שחברים בקהילת אקומושן לבין הרצאות ופאנלים שבהם ישתתפו אורחים מן הארץ ומחו"ל.

 

אירוע התחבורה החכמה של ישראל מתקיים בתל-אביב

 

בגלל קורונה, שעדיין מונעת את השתתפותם של רבים מן האורחים שהיו רוצים להשתתף, נערך אירוע התחבורה החכמה באופן היברידי, כלומר שהמארגנים לא ויתרו על הפלטפורמה הווירטואלית ששימשה את הכנס בשנה שעברה. אורחים מחו"ל, ונרשמים, יוכלו לראות את ההרצאות והמפגשים באמצעות זום.

כרגיל באירועים מסוג זה שנערכים בשנים האחרונות בישראל, מנהלים בכירים מתעשיית הרכב והתחבורה החכמה שמחים להופיע ולתרום את התובנות שלהם, והפעם גם הם נחלקים לאלה שמגיעים פיזית ואלה שיצטרפו אלינו באופן וירטואלי.

 

אירוע התחבורה החכמה של ישראל מתקיים בתל-אביב

 

ברשימה זאת בולטים ארקדי וולוץ, המנכ"ל ומבעלי 'יאנדקס', כריסטיאן סנגר, סגן הנשיא בהנהלת קונצרן פולקסווגן אשר אחראי על איתור ויישום חדשנות, ד"ר יונסאונג הוואנג, שעושה דבר די דומה עבור קונצרן יונדאי, וגם נאקוי סוגמיטו, אשר מנהל את תחום החדשנות בהונדה. את יצרנית הרכב ב.מ.וו. ייצג סיימון פרוסט שעוסק בנהיגה אוטונומית, ואת יצרניות הרכב החדשות ייצג קרל מגניוס נורדן – המייסד של מותג המשאיות החשמליות וולטה.

את העבר האחר – ענקיות הטכנולוגיה שמצטרפות בקצב מסחרר לתעשיית הרכב בשנים האחרונות, ייצג יוסי מטיאס, סגן נשיא בגוגל אשר אחראי לתחום הבינה המלאכותית, ואילו הילדגרד מולר, נשיאת איגוד יצרניות הרכב הגרמני, תייצג את מי שנאלצות לבצע כעת את המהפך הגדול בתולדותיהן.

 

אירוע התחבורה החכמה של ישראל מתקיים בתל-אביב

 

להערכת המארגנים צפויים להגיע פיזית כ-5000 משתתפים שמגיעים מכ-60 מדינות מרחבי העולם, ויש מצב שחלקם יאלץ לשמוע את הפוליטיקאים שלנו – ראש הממשלה נפתלי בנט שיופיע בסרטון מצולם ושלוש שרות בממשלתו שצפויות להגיע בכבודן ובעצמן: שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מרב מיכאלי, שרת האנרגיה קארין אלהרר ושרת החדשנות, מדע וטכנולוגיה אורית פרקש הכהן.

מיותר להעתיק ולהדביק את רשימת המשתתפים, לכן מצורף כאן לינק לאג'נדה של הכנס ולהרצאות והפאנלים השונים. בנוסף מצורף לינק אחר אל רשימת החברות הישראליות שיציגו. הכנס עצמו יתקיים, כאמור, החל ממחר ולמשך יומיים במלון דויד אינטרקונטיננטל בין השעות 12:30 – 18:00.