ביל פורד בדרך לאקומושן

יו"ר פורד יפתח את הכנס השביעי של כנס האוטו-טק החשוב בישראל
AUDI Q4 SB E-TRON

ביל פורד, יו"ר יצרנית הרכב השנייה בגודלה באמריקה ואחת הדמויות המפורסמות ביותר בתעשיית הרכב צפוי להגיע לישראל בעוד כשבועיים, בין השאר כדי להשתתף במושב הפתיחה של הכנס השביעי של קהילת אקומושן, ב-11 ביוני.

 

 

פורד הוא ככל הנראה האישיות הבכירה ביותר מתעשיית הרכב שביקרה אי פעם בישראל במובן זה שלא מדובר רק ביו"ר של יצרנית רכב אלא בבן למשפחה המייסדת, כלומר לא בנושא תפקיד שעשוי למצוא את עצמו בתעשייה אחרת. מצד שני, לנוכח הדברים שפורד צפוי לראות באקומושן 2019 סביר שהוא יתרשם שממש בקרוב הוא ימצא את עצמו בתעשיית רכב שונה מאד, כמעט אחרת, מזו שבה הוא גדל…

פורד צפוי להשתתף בראיון "אחד על אחד" על הבמה המרכזית של הכנס עם דנה וייס, עיתונאית חברת החדשות של ערוץ 13, ולשטוח בפניה, ובפני הקהל, את החזון והתובנות שלו לגבי תחבורה חכמה ועתיד תעשיית הרכב. בנוסף, פורד צפוי להשתתף בפעילויות של חברת פורד בישראל, שגם חלק מהן מתוזמן לפי הלו"ז של שבוע אקומושן שיתקיים בין ה-10-13 ביוני.

עצם הגעתו של פורד לישראל לרגל אקומושן ממחישה עד כמה הפך תחום האוטו-טק הישראלי למרכזי וחשוב לא רק עבור הכלכלה והתעשייה הישראלית אלא גם עבור תעשיית הרכב והתחבורה העולמית.

השיחה עם ביל פורד תתקיים ב-11 ביוני בשעה 10:00 על הבמה הראשית באולם 1 במרכז הכנסים אקספו תל אביב, כלומר בגני התערוכה.