תביעה ייצוגית: קיה מתקנת את נירו על חשבונה אז למה יונדאי לא מתקנת את איוניק ההיברידית?
במפעיל המצמד ההידראולי (HCA) שהותקן בתיבות ההילוכים הרובוטיות של יונדאי איוניק וקיה נירו היברידיות, אשר יוצרו בין השנים 2016 עד 2022, קיימים כשל או כשלים
במפעיל המצמד ההידראולי (HCA) שהותקן בתיבות ההילוכים הרובוטיות של יונדאי איוניק וקיה נירו היברידיות, אשר יוצרו בין השנים 2016 עד 2022, קיימים כשל או כשלים
במפעיל המצמד ההידראולי (HCA) שהותקן בתיבות ההילוכים הרובוטיות של יונדאי איוניק וקיה נירו היברידיות, אשר יוצרו בין השנים 2016 עד 2022, קיימים כשל או כשלים
מנכ"ל פורד, ג'ים פארלי, הכריז לאחרונה במפגש משקיעים שיצרנית הרכב האמריקנית תחשוף מחר (ב') את הפלטפורמה החשמלית הייעודית שלה לכלי רכב זולים. אלא שפארלי לא
רוב הישראלים, בהם גם חובבי הרכב המושבעים, פספסו את הפרשה החשובה ביותר שהתחוללה השבוע בתעשיית הרכב, ולמרות שמדובר בסיפור מרתק, וקריטי להבנת עתיד התעשייה ועתידה
אפשר להתווכח אם טסלה 'סייברטראק' הוא כלי הרכב מייצור סדרתי המכוער ביותר והמיותר ביותר שמיוצר כיום או שמי שאומר כאלה דברים פשוט לא מבין ברכב.
החלטה רגולטורית חסרת תקדים של מדינת קליפורניה עשויה, או עלולה, לזעזע את תעשיית הרכב כולה: מדינת קליפורניה, בתום שלוש שנות מאבק משפטי, מבקשת מבית המשפט
יבואן | יצרן | דגם | דגם משנה/רמת אבזור | אורך כללי (ס"מ) | בסיס גלגלים (ס"מ) | רוחב (ס"מ) | גובה (ס"מ) | נפח תא מטען (ליטרים) | סוג מנוע | הספק/סל"ד (כ"ס) | מומנט סל"ד (קג"מ) | הנעה | משקל (ק"ג) | מהירות (קמ"ש) | תאוצה 0-100 קמ"ש (שניות) | סוג סוללה | קירור סוללה | תכולת סוללה (ק"וט/שעה) | צריכת חשמל (ק"מ/שעה) | טווח נסיעה (WLTP) | טווח נסיעה (NEDC) | טעינה 7 קילו וואט | טעינה 50 קילו וואט | טעינה 150 קילו וואט | בלימה אוטומטית | התראות סטייה מנתיב | היגוי אקטיבי |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
אוריון מוטורס | GAC | GE3 | |||||||||||||||||||||||||
דוד לובינסקי | MG | ZS-EV | NET S | 431.4 | 257.9 | 180.9 | 164.4 | 446 | סינכרוני קבוע | 143/3/500 | 36.4/0.1 | קדמית | 1607 | 140 | 8.2 | ליתיום יוון | אקטיבי נוזל | 45.6 | 186 | לא זמין |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |
First header | Second header | Third header |
---|---|---|
First column | Second column | Third column |
First column | Second column | Third column |