הרדאר של ארבה הישראלית מעכשיו על פלטפורמת האוטומוטיב של אנבידיה

הישג חשוב ל'ארבה' הישראלית: הטכנולוגיה שלה משולבת מעתה בפלטפורמת הרכב הפתוחה של יצרנית השבבים אנבידיה, אשר משמשת מאות חברות שמפתחות טכנולוגיית אוטו-טק
AUDI Q4 SB E-TRON

 

חברת 'ארבה' הישראלית, אשר עתידה להיסחר בקרוב בבורסה בניו-יורק במסגרת מיזוג SPAC, דיווחה היום (ג') על כך שהטכנולוגיה שלה תהיה זמינה מעתה על גבי הפלטפורמה הפתוחה של יצרנית השבבים אנבידיה (NVIDIA) שמפתחת טכנולוגיות לרכב אוטונומי.

 

 

לדברי אנשי 'ארבה', הימצאות הטכנולוגיה של ארבה על הפלטפורמה של אנבידיה תאפשר להאיץ את הפיתוח של כלי רכב אוטונומיים ותספק ליצרניות הרכב ולספקיות המשנה שלהן גישה אל נתוני רדאר הדמיה של 'ארבה'. למעשה, כך הופכת הטכנולוגיה מתל-אביב זמינה עבור מאות סטארט-אפים וחברות טכנולוגיה שמפתחות יישומי סיוע לנהג (ADAS), מערכות בטיחות, מיזוג חיישנים ואלגוריתמים שנחוצים להבנת וחישת הסביבה שבה נעים כלי רכב.

NVIDIA DRIVE – כך נקראת פלטפורמת הבינה המלאכותית של אנבידיה, אמורה לספק כוח מחשוב ותוכנה שדרושים לנהיגה אוטונומית, והיא מהווה, כאמור, מעין אקו-סיסטם לפיתוח עבור רבים מן השחקנים החשובים בתחום.

 

 

'ארבה' הישראלית פיתחה את מה שנחשב כיום לרדאר המתקדם ביותר בתחומו, בהפרש ניכר, עם יכולות הפרדה וזיהוי טובות בהרבה מכל טכנולוגיית רדאר דומה. ארבה תייצר בעצמה את ערכת השבבים (ועליה מספר הערוצים הגדול ביותר בתעשייה), ואת האלגוריתמיקה והתוכנות שנחוצות להפעלתו.

לקריאה נוספת: טסלה תשתמש במערכת הרדאר פורצת הדרך של 'ארבה רובוטיקס' הישראלית

רם מכנס, סמנכ"ל ניהול מוצר ב'ארבה', צוטט בהודעה משותפת של שתי החברות לעיתונות כשאמר ש"הזמינות של הרדאר של ארבה על גבי הפלטפורמה של אנבידיה תאפשר להאיץ את פיתוח אפליקציות הבטיחות ליישומי ADAS וכלי רכב אוטונומיים, ותספק פלטפורמה לפיתוח מיזוג חיישנים (fusion)".
רמי בהלול, דירקטור כלי רכב ומכונות אוטונומיים באנבידיה צוט כשאמר ש"יצרניות רכב וספקיות משנה שלהן ייהנו מעתה מפתרון רדאר ההדמיה של 'ארבה' כחלק מהאקוסיסטם של NVIDIA DRIVE. בעזרת החישה המתקדמת של ארבה יש ללקוחותינו גישה לרמות בטיחות משופרות, וכן למידע מפורט אודות סביבת הרכב, מה שמאפשר פיתוח של אלגוריתמי תפישה (perception) מתקדמים עבור כלי הרכב שלהם".